zondag 7 maart 2010

Coproductie

Dagboek

Nee, goed voel ik me niet en dan ook nog het vorige bericht dateren in 2210...... twee jaar vooruit zien is wel erg veel.

Afgelopen vrijdag bleek dat mijn bloedspiegel nog veel te hoog was (wat dat ook moge betekenen). Daarom mag ik het hele weekend in het AMC doorbrengen. Daarbij kwam eind van de week ook nog eens dat het dove gevoel in mijn bil zich uitbreidde, met als onaangename bijwerking incontinentie. Uit de gemaakte MRI bleek dat dit niet veroorzaakt werd doordat de tumor was gegroeid maar mogelijk door afbraakproducten van de chemokuur.
Daarop is besloten tot 6x bestraling, 2x vorige week en 4x komende week (a.s. maandag t/m donderdag). Als de bloedspiegel in orde is zou ik naar huis kunnen. Ik zal dan voor de bestraling met de ambulance op en neer gaan naar ziekenhuis.

De goede lezer zal misschien merken dat deze tekst een coproductie is van Christel en Henk. Christel was namelijk zo slim om Henks oorspronkelijke tekst te wissen.

3 opmerkingen:

  1. Dag Henk,
    Is dus zowel goed als minder goed bericht.
    Gelukkig dat er geen sprake is van gegroeide tumor maar vervelend dat je nu in het ziekenhuis moet blijven.
    Dat je het vorige bericht in 2210 had geschreven heb ik niet eens gemerkt.
    Hou je taai!
    groeten,
    Loekie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan:Dr
    van:Hm

    Hoi Henk:
    Wat een extra pech: het wissen en het ingelaste extra verblijf in het AMC. Ik las het zojuist in de updeet. Als ik de foto uit je vorige updeet goed inschat, kijk je uit op Hollands landschap in de richting van Abcoude, klopt dat? In deze heldere lucht moet je dan aardig ver kunnen kijken, 's nachts als ze de gordijnen niet te vroeg dichtdoen wellicht tot op de mast van Lopik. Dan lijkt het misschien wel of die torentjes van Abcoude heel dichtbij staan. Mooi gebiedje, ook weatherwise. Bijna degelijks trein ik er doorheen, op weg naar EHDB of terug via EHAM naar EHHD! En van de week,dat zal de komende ook wel zijn, moest ik nog wel es aan je denken bij het passeren van het AMC. Op de heenreis, als ik even opkijk uit mijn trouwe metgezel, dagblad TROUW (de krantenjongen is zo goed de krant om 6 uur door mijn bus te gooien, prima dagblad dus, jou al heel veel jaren bekend niet!) zie ik daar geregeld mist hangen, lage koeienmist of echte, dikke. Niet nu, het is te droog. Vaak is er hier aan deze kant van de stad, de Schipholkant dus, helemaal niets van te zien. We kenden dat effect in de operationele dienst en steevast was er dan de vraag: ook op SPL of blijft het daar. Het antwoord hoeven we niet meer te bedenken, laten we met een gerust hart aan collega's over niet? Wel grappig die verschillen nu zo 'aan den lijve' mee te maken en te ervaren.
    Was van de week bij NL-VS in de Arena. Ken je het toppunt van energieverspillen? Ik zat samen met Jochem op de eerste ring, het dak was open en de straalkacheltjes bovenin, net onder het dak, gloeiden heerlijk rood! Ik heb me er over verbaasd, er is nog heel wat zendingsarbeid te verrichten.
    Goed, deze kersverse volger reageert nog wel es. Voor nu, veel sterkte van de week, keep fighting en geniet van de mooie dingen, die er om je heen gebeuren.
    gr Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Henk,
    ik ben nooit heel goed in rekenen geweest maar volgens mij is 2210 niet over twee maar over 200 jaar!
    Ik had het trouwens ook niet gezien hoor.
    Heel veel sterkte deze week met al dat heen en weer gereis. En dat voor een paar minuutjes (?) bestraling per keer? Zou wel heel fijn zijn als het de druk vermindert.
    Liefs,
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen