dinsdag 23 februari 2010

7 oktober 2009

Opmerking vooraf: vanaf augustus hadden we een schema waarbij familie en vrienden een dag in de week bij mijn jongste zus in Twello oppasten. Donderdag was onze ‘zorgdag’.


Lieve B. en andere meelezers,

De zeurende pijn waar ik al langer last van heb werd in het weekend zo hevig dat ik maandagmiddag op de spoedpoli van de afdeling Neurologie van het Diaconessen-ziekenhuis in Zeist belandde - ik had daar al een afspraak voor half oktober.
Het gesprek met de neuroloog leidde er toe dat ik sterkere pijnstillers kreeg voorgeschreven, vijf minuten later bij de bloedafname zat, gistermiddag in Utrecht in de mri-scanner werd geschoven (door alle verhalen van mijn jongste zus wist ik ongeveer wat me te wachten stond en gelukkig ben ik niet claustrofobisch) en 20 oktober de uitslagen van de onderzoeken krijg.

Afgelopen nacht werd de pijn weer dermate hevig dat ik om half zes maar een rondje ben gaan hardlopen - de enige activiteit waardoor de pijn tijdelijk verdwijnt.
Vervolgens heeft Saar vanochtend contact opgenomen met het ziekenhuis in Zeist. De neuroloog was vandaag afwezig maar belt mij morgenmiddag. Of hij dan al de uitslagen heeft weet ik niet.
Resultaat van een en ander is dus dat ik morgen verstek moet laten gaten in Twello*. Ik vind dat heel vervelend, heb het gevoel dat ik jullie in de steek laat, maar helaas, het is niet anders.
Als het maar enigszins kan hoop ik volgende week weer inzetbaar te zijn, maar op dit moment heb ik echt geen flauw idee hoe het verder gaat. Zodra daarover meer duidelijkheid komt laat ik het jullie natuurlijk weten.

Hartelijk groet en sterkte met alles,
Henk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten