dinsdag 23 februari 2010

Updeet 14 februari 2010

Beste mensen,

Henk ligt momenteel uitgevloerd op bed maar hij wil toch graag wat van zich laten horen. Het hieronderstaande bericht heeft hij mij gedicteerd.

Groeten Christel



Afgelopen dinsdag tot en met donderdag heb ik in het AMC de eerste chemokuur ondergaan. Daarop reageerde ik eerst goed, maar in de loop van donderdag werd ik daar steeds suffer van. Donderdagmiddag mocht ik naar huis en vanaf dat moment was ik uitgeteld. Ik heb nog steeds zo’n grote behoefte aan slaap dat ik niet in staat ben om bezoek te krijgen of gebeld te worden. Ik hoop dat daar de komende week verbetering in optreedt. Ik laat wel horen wanneer ik weer behoefte heb aan bezoek en telefoontjes. Sms'jes en mails blijven welkom.

Door de morfine is de pijn nu goed te verdragen en gelukkig valt het met de misselijkheid erg mee.

Ik ben nu de komende twee weken thuis en moet op 3 maart voor een volgende kuur naar het AMC. De kuur bestaat uit drie weken achtereen drie dagen opname in Amsterdam.

Het bijhouden van mijn weblog ligt nu even stil, maar zodra ik me weer wat beter voel, hoop ik daar verder aan te werken.

Hartelijke groet, Henk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten