woensdag 24 februari 2010

Dagboek woensdag 24 februari 2010

dag 44 1014 uur

Ik durf er een goede fles wijn om te verwedden dat ik de afgelopen nacht beter heb geslapen dan Gerard Kemkers (en Sven Kramer). Kemkers heeft gisteravond in Vancouver inderdaad Kramer naar de binnenbaan gedirigeerd. Wat een verschrikking voor een coach, en wat een deceptie voor alle betrokkenen.

Als ik geen kanker zou hebben zou ik er waarschijnlijk behoorlijk kapot van zijn. Nu denk ik er af en toe ook wel met enige droefenis aan, maar er komt toch ook al gauw een gedachte op in de sfeer van 'er zijn ergere dingen in het leven'. Dat mag nu voor mij op gaan, voor Kemkers en Kramer is dat op dit moment waarschijnlijk niet het geval.

1 opmerking:

  1. Dag Henk,
    Ik heb Kees (van der Goot) volger gemaakt, maar dat ging automatisch onder mijn naam, waarschijnlijk omdat ik ook een blog heb. Kees is een digibeet op dit gebied, dus het gaat allemaal via mij. Hij is erg geschrokken. Vertelde mij dat je zoveel plannen had bij je afscheid van het KNMI.
    Ik wens je alle goeds toe. (Ik weet wat je doormaakt. kreeg zelf longkanker en weet nog niet of ik genezen ben of niet).
    groeten,
    Loekie (van Huissteden)

    BeantwoordenVerwijderen